🔄 Обмін та повернення товару
Шановні покупці 🌿 Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», наша компанія здійснює повернення та обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки за умови дотримання певних вимог. Обміну та поверненню не підлягають товари із переліку, затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р. № 172.
📦 Обмін та повернення товару належної якості
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути його до магазину з подальшим відшкодуванням коштів.
Обмін або повернення товару проводиться протягом 14 днів (не враховуючи день покупки), якщо дотримані такі умови:
- ✅ товар не був у використанні;
- ✅ збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
- ✅ є товарний або касовий чек (чи інший документ, що підтверджує оплату).
🔸 Відсутність касового чека не позбавляє вас права обміняти або повернути товар. 🔸 У разі відмови покупця від товару належної якості — вартість доставки та зворотного відправлення оплачується за домовленістю сторін.
⚖️ Умови повернення товару неналежної якості
Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України «Про захист прав споживачів», якщо виникають сумніви щодо якості придбаного товару, він може бути направлений на спеціалізовану експертизу (проводиться за рахунок споживача). Повернення коштів або обмін товару можливий лише після отримання висновку експертизи.
🔹 Якщо у вас виникла проблема з товаром:
- 📞 Зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом — дивіться розділ Контакти;
- ✉️ Напишіть нам лист на fitocentrnz@gmail.com;
- 📝 У темі листа вкажіть: «Повернення товару» та коротко опишіть проблему.